Atelier

Drie keer per jaar wordt er een blok van vier vrijdagmiddagen voor het Atelier vrijgemaakt. Tijdens het Atelier krijgen de kinderen uit de groepen 5 tot en met 8, gedurende een groot deel van de middag, diverse technieken en lessen aangeboden die in het reguliere programma niet of nauwelijks aan bod komen. Hierbij worden de kinderen uit de diverse groepen onderling gemixt en ingedeeld bij een onderdeel* dat ze nog niet hebben gevolgd.

Doelstelling van het Atelier is naast het ontdekken en leren van nieuwe technieken, ook dat we kinderen uit verschillende groepen onderling laten kennismaken en samenwerken met andere kinderen. Doordat we een grote hoeveelheid verschillende ateliers aanbieden, is het mogelijk de groepjes klein (max. 12 kinderen) te houden.

De organisatie van het Atelier en ligt in handen van een aparte werkgroep die bestaat uit twee vaste leerkrachten (Elmer Mols en Ingeborg Pater).
De onderdelen zijn:

Yoga